torsdag den 27. januar 2011

Award O__O'

Altså egentlig fik jeg den her award af Thilde-Chan, hvor det egentlig går ud på at skrive 7 ting om sig selv og sende den til 15 andre. Da jeg ikke rigtig har nogen jeg kender til herinde, tror jeg ikke jeg vil sende den videre. Men jeg vil komme i gang

  1. Jeg er meget bange for bier. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, og jeg ved godt at de er meget små dyr osv., men jeg er virkelig bange for dem. Jeg vil helst bare løbe væk og jeg hader at spise sødt om sommeren, da jeg husker hvordan jeg var på stranden med skolen, hvor vi fik kage og blev jaget af bier. Jeg kan bare ikke lide dem.
  2. Jeg hader dobbeltmoralske folk. Jeg hader en pige i klassen, som er så dobbeltmoralsk, at det er til at brække sig over. Jeg hader når folk siger det ene og holder fast i det og på 3 sekunder skifter de mening ud af det blå. Jeg hader den slags folk.
  3. Jeg elsker musik. Jeg hører altid musik på vej i skole, selvom jeg faktisk bor meget tæt på. Jeg kommer headset'et i ørerne og hører musik. Jeg kan bare godt lide det og det gør mig i godt humør.
  4. Jeg elsker at skrive. Det er bare noget jeg godt kan lide og jeg ved ikke rigtig hvor mange der er ved det. Det kan vel også være ligemeget, bare folk kan lide hvad jeg skriver.
  5. Jeg ville ønske at jeg var lidt mere udadvendt. Jeg ville ønske at jeg bare kunne sige min mening, for nogle gange holder jeg egentlig bare kæft, selvom jeg ikke burde. Det irriterer mig at jeg ikke kan sige min mening oftere og når jeg endelig siger det, lyder det helt dumt. - Jeg hader det.
  6. Jeg hader ikke skolen, men jeg hader fysik. Faktisk er jeg ikke dårlig til fysik. Jeg er nu ret god, men det er simpelthen så kedelig. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det. På den dag har jeg til klokken 3 og fysik er de to sidste timer. Jeg kunne bare falde i søvn, men jeg vil ikke gå glip af timerne. Så kan jeg ikke forstå noget af det.
  7. Jeg spiller alt for meget computer. Jeg ved det godt selv og jeg ved godt at jeg burde bruge mindre tid på den, men jeg synes faktisk at jeg har gjort det godt i dag... Eller bedre. Jeg spillede spil med familien og det var faktisk hyggeligt.
Nå men jeg ved ikke om der er så meget mere at skrive. Vi ses~! 

Milli~!

1 kommentar: