mandag den 18. april 2011

På banen igen

Tja, nu har jeg endelig besluttet mig for at skrive igen og siden det er lang tid siden, har jeg da noget at skrive om. o__o' Tror jeg da. Min rs veninde er taget på ferie, buuh, så nu keder jeg mig faktisk. 9'ende klasse er ved at være slut, men jeg glæder mig nu også til at møde nye mennesker. Vi fik faktisk at vide, hvad vi havde trukket. Samfundsfag og geografi. Jeg havde ellers lige håbet på historie, ja nederen men jeg er god til historie. Samfundsfag er okay, men jeg gider egentlig ikke op i det. Måske er det bare, fordi at jeg er dårlig til at forklare min mening.

Jeg har desuden fundet ud af, at jeg dømmer folk lidt for hurtigt. Ja.. Folk kan være dobbeltmoralske, men de kan sku også være okay. Ikke hænge for meget ved fortiden.

Jeg er sku egentlig meget glad for at have ferie lige nu og bare tage en pause, inden det hele begynder igen med eksamener og sådan. Men det er ikke rigtig noget jeg frygter, for efter terminsprøverne, er jeg bare blevet helt cool 8D. Desuden skal jeg kun gennemføre dem for at komme videre, men jeg vil da godt have gode resultater. Jeg skal til at læse noget mere. Jeg har lige læst den anden bog i mørk lykke, som faktisk var overraskende. Jeg havde ikke regnet med at den faktisk ville være så god, men dog var jeg ikke sååå vild med slutningen. Nu er det så også bare fordi at jeg virkelig håbede at en af personerne ville få pigen ))):

Nå, men det var så det, for denne gang :3!

   ~Milli

Ingen kommentarer:

Send en kommentar