søndag den 29. maj 2011

Noget ... owo'

WOOT! Så har man da lige haft sidste skoledag og det var da nice nok :3 Showet blev da også pænt godt og selvom det ikke gik så godt mellem folk dagen før, så blev det sku ret godt. Og folk så da også til at hygge sig! Well, jeg er så på (læse)ferie nu, men jeg har det ikke rigtig sådan... Dog skal det nok kunne mærkes når jeg først skal læse op på samfundsfag og dansk ): Og det er altså rigtig meget der skal læses lige der! Desuden orker jeg da heller ikke at læse noget om fysik, men det skal jo gøres! Og så har jeg da en uge, som kan bruges på ferie, efter den sidste eksamen.

Hrm, jeg tror ikke jeg kan bruge mere tid på mit engelsk lige nu, men hvis jeg begynder at læse mit andet pensum nu, så kommer jeg til at glemme det. Nu har jeg også lige fået min en ny bog, (for det er jo virkelig smart at gøre, når man har alt det pensum der skal læses) og den er faktisk ret god... Men nu er jeg jo heller ikke någet så langt! Puha, jeg orker ikke rigtig noget lige nu og jeg er vist bare blevet skoletræt! Nå men... Jeg vil prøve på at updatere hurtigst muligt!

1 kommentar: