fredag den 14. januar 2011

Hej med jer o.o'

Ja. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive om. Min veninde over nettet, Thilde-Chan har fået mig til det her. Så hvad skal jeg dog skrive om. Jeg kunne vel bare skrive om mig og om mig. Så hvad skal jeg dog skrive om. Tjo, jeg er jo en frisk person på en måde. Men jeg kan til tider være meget doven. Nu har jeg jo lige snakket med en af mine andre veninder over nettet og billed redigering. Tjo, det handler jo om at redigere et billede o.o' Altså man redigere måske øjenfarven og hårfarven. Du tænker sikker, hvorfor fanden gør man dog det? Altså nu snakker jeg om nørdede men Nice, manga og anime billeder. Giver den sætning mening? Altså hvis man nu har sin "egen person" eller OC så ved man hvad jeg snakker om. Altså... Det er svært at forklare, men som sagt, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal skrive, men pointen kommer senere. Men vi snakkede lige om, hvor nederen det er når folk "stjæler" ens billeder. Altså bare tager dem og bruger dem, når man har brugt lang tid på at redigere dem. Vi overvejer dog at skrive navn på vores billeder, men igen, jeg er for doven og jeg gør det aldrig.

Tænk på hvor irriternede det er, når folk "stjæler" noget som man har brugt tig på, over nettet. Hvis man nu skrev en novelle, eller noget andet. Jeg tænker sku da bare, at det må være nederen. Men hvor vil jeg hen med dette nederen indlæg. Tjo, det er bare generalt nederen, når folk stjæler ens arbejde. Jeg kan da huske da jeg skulle skrive historie i 7 klasse. Jeg skulle skrive om de græske guder og havde lavet en skide god intro. Min veninde kiggede på den og læste den. 3 minutter senere havde hun skrevet det samme. Jeg blev sur og sagde "Er vores ikke meget ens" og hun nikkede bare og lod som ingenting. Til gengæld blev hele hendes rapport slettet. Så der kan man bare se.

Jeg siger ikke, at det altid vil ske og at alting altid vil gå sådan, men der kan man bare se. Lad være med at kopiere andres værker. Det var vel min pointe. Så.. Jeg tror jeg vil skrive engang imellem bare for at få tiden til at gå. Vi ses Minna-San (hvis du ikke ved hvad det betyder, så er det alle sammen på japansk ^^')


3 kommentarer:

  1. Den slags må godt nok være irriterende. Jeg har aldrig selv prøvet det, men altså... jeg kan sagtens sætte mig ind i det, for det er noget af det der afholder mig for at lægge endnu mere ud på nettet.

    SvarSlet
  2. Ja.. Jeg skriver jo noveller og jeg vil ikke rigtig lægge dem ud. Hvad hvis nogen lige kommer til at tage ens idéer. Ikke liige så fedt.

    SvarSlet
  3. Nej vel? Især hvis de ikke engang spørger...

    SvarSlet