torsdag den 20. januar 2011

Det uventede.

Tjo, altså det lyder sikkert som en spændende overskrift, men nu ved jeg ikke hvor spændende det er. Faktisk har jeg haft mange ideer over hvad jeg kunne skrive om, men jeg venter et par dage, for at skriver noget. Det er nok bedst sådan. Jeg har lagt mærke til, at når der er ting jeg ikke har lyst til eller ting der virkelig giver mig sommerfugle i maven, så kan jeg ikke vente med at få det overstået. Jeg kan ikke lide følelsen af ikke at vide hvad der vil ske og det ender altid med at være fint. Det er bare typisk mig.

Som nogen nok ved har jeg lige haft terminsprøver. Og jeg kan godt sige jer, hele mit nytår passerede revy, eller det siger min veninde, for jeg snakkede løs om hvor trist og nederen det nye år bliver med terminsprøver, eksamener osv, men faktisk, nu hvor jeg er kommet i gang, er det ikke så slemt. Jeg er dog stadig bange for at slutte folkeskolen. Man skal nok være på den samme alder som mig, for at kunne forstå det, men... Ja jeg håber alligevel i kan følge mig - Jeg kommer ikke til at se min bedste veninde mere. Hun vælger nemlig at gå i 10'ende klasse. Ja det var faktisk min plan at tage 10'ende da jeg ikke vidste hvad jeg skulle være, men nu ved jeg det og jeg ved at gymnasiet allerede kalder. Det bliver da fedt at begynde derovre, men jeg er da bange for at sige farvel til min lille trygge sikre skole. Og alle de fede minder jeg har der. Tjo, jeg er sku noget meget mange for hvad der skal ske med lille mig, men lige nu må jeg tage en dag af gangen... Slappe af og sådan. Nå men i morgen skal sku nok blive fedt. Og hvis i finder nogle fejl så fint, for jeg har ikke læst det igennem.

See ya guys ~ Milli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar